Blog o zdrowiu

22 maja 2020
Czy pozwalać całować rączki niemowlęcia Całowanie dzieci to przejaw miłości i bliskości. I chyba żadne badania naukowe ani dane epidemiologiczne mówiące o wielkiej liczbie bakterii i wirusów bytujących w jamie
11 kwietnia 2020
COVID-19 jest nową jednostka chorobową stąd informacje na temat czynników ryzyka ciężkiego przebiegi COVOD-19 są ograniczone. W oparciu o obecnie dostępne informacje i wiedzę kliniczną osoby starsze i osoby w
06 sierpnia 2020
Jak się ma brak czapki do zapalenia ucha Zapalenie ucha to proces zapalny obejmujący ucho środkowe. Zapalenie ucha najczęściej towarzyszy zapaleniu górnych dróg oddechowych. Katar i zatkany nos to podstawowa
16 maja 2020
Pozycje do karmienia piersią Prawidłowa technika karmienia piersią warunkuje skuteczne pobieranie pokarmu przez dziecko. Dziecko niewłaściwie przystawione do piersi nie ssie efektywnie a u matki może dojść do szeregu powikłań
16 maja 2020
Jak odciągać pokarm - film Potrzebujesz porady, niepokoi Cię stan zdrowia Twojego dziecka. Udzielam porad pediatrycznych, neonatologicznych i laktacyjnych w ramach odpłatnych teleporad oraz wizyt domowych. Więcej przydatnych porad w
23 kwietnia 2020
Jakie mleko powinno pić niemowlę Podstawą żywienia niemowlęcia i małego dziecka powinno być mleko. Najbardziej optymalnym dla każdego dziecka będzie mleko własnej mamy lub mleko z Banku Mleka Kobiecego. Jeśli
14 kwietnia 2020
Który olej najlepszy do kuchni, a którego unikać Przynajmniej 30–40% przypadków raka u mężczyzn i ponad 60% raka u kobiet ma związek z nieodpowiednim odżywianiem się, w którym główną rolę
04 sierpnia 2020
Kiedy i dlaczego dochodzi do powiekszenia gruczołów sutkowych u noworodka U części noworodków niezależnie od płci, pomiędzy 3. a 5. dniem po urodzeniu pojawia się przejściowe obustronne symetryczne powiększenie gruczołów
02 sierpnia 2020
Czy dziecko z atopowym zapaleniem skóry może kąpać się w basenie z wodą chlorowaną Tak może. Dzieciom z atopowym zapaleniem skóry wręcz zaleca się kąpiele w podchlorynie sodu. Takie kapiele
Wszystkie treści umieszczone w tym serwisie są moja własnością. Zawartość strony jest chroniona prawem autorskim , które przysługuje mi.
Żadna jej część nie może być  kopiowana i rozpowszechniana w jakikolwiek sposób bez mojej pisemnje zgody.
Marzena Kostuch

Spis treści bloga

Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę ogólnomedyczną, jeśli oprócz zdania sąsiadki z naprzeciwka, koleżanki z facebooka czy żony szefa ma dla Ciebie znaczenie opinia lekarza pediatry- zajrzyj do zakładki BLOG. Blog oparty jest na rzetelnej wiedzy naukowej a nie na popularnych wierzeniach. Informacje zawarte na blogu nie mogą zastąpić konsultacji lekarskiej.

Treści z serwisu  www.pediatra-lublin.eu  mają na celu polepszenie wiedzy.Blog ma z założenia charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny, nie ma na celu zastąpienia kontaktu z lekarzem. Przed zastosowaniem się do porad  medycznych, zawartych w moim blogu  należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem. Administrator bloga nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych w blogu.